مهندسی عمران

مهندسی عمران

مطالب و مقالات و آزمایشات مربوط به مهندسی عمران
مهندسی عمران

مهندسی عمران

مطالب و مقالات و آزمایشات مربوط به مهندسی عمران

حرفهای انسانهای بزرگ

به آمریکا بگویید از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر . 

شهید بهشتی

نظرات 3 + ارسال نظر
هادی یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 23:10

سلام خسته کاروزندگی نباشید.آقای مهندس حجتی چراجواب نظراتو نمیدین؟اگه نمیخاین جواب بدین پس چرا نظرخواهی میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سپاس

هادی دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 00:02

ببخشید قبل از چک کردن میلم قسمت نظرات رونگاه کردم که شما جواب نداده بودین عکسها رودانلود کردم دستتون درد نکنه من فکر کردم محل کارتون همدانه هرجاکه هستیدسالم وتندرست وصادق باشید.درمورد مهندس امیدی افسوس که دیر افتخارشاگردی ایشون روپیداکردم واقعامیگم دستشون رو میبوسم.آرزوی سلامتی وموفقیت برای شمادوست ومهندس جوان وموفق درتمام مراحل زندگی یامولا

محسن باقری پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 13:15

سلام
بهتر شد .
سایتت علمی و تخصصی است وارد فاز سیاسی نشو از اعتبار سایتت کم می شه . طرز فکر سیاسی خودت رو سعی کن در این سایت نشون ندی . دوستانه بهت گفتم
یه توضیح کوچولو بدم . همین سایتی که الان داری توش مطلب می نویسی سرورش توی آمریکا است . لازم نیست که با آمریکا بجنگیم اگر سیاستمون درست بود حداکثر استفاده رو می بردیم .

با سلام خدمت دوست گرامی و ارجمند
قدیم قدیما (دهه ۶۰) میگفتیم موشک جواب موشک . وکمی قدیمیتر هم میگفتیم جواب های هویه .وصفی که در موردشون کردم کاملا به جا و واقعیه .درسته که کمی تندرو هستم ولی ما یک ضرب المثل ترکی داریم که میگه : دلی دلینی گورند چماقون گیزلدر.دیوونه دیوونه تر از خودشو ببینه چماقشو مخفی میکنه. با اینها اگه با ملایمت رفتار کنی سوار آدم میشن ولی وقتی تند برخورد بشه فرار میکنن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد